Sååå länge sen!

 
 
Hej! 
 
Wow, vad det var länge sen som jag var inne här! 
 
Som vanligt så har det hänt så sjukt mycket sen sist jag skrev här.. Allt som hänt har givetvis inte varit bra, men vissa saker har varit helt otroliga. Kommer såklart inte skriva ut allt som hänt, utan vill man veta så får man höra av sig till mig. 
 
Kan ju iaf berätta att jag snart firar 1 år som egen företagare! Helt sjukt, trodde aldrig att jag skulle ha ett eget företag faktiskt.. Jag har alltid nedvärderat mig själv och trott att jag inte kan för att jag inte vet hur man gör, men jag har haft världens bästa ”lärare” som hjälpt mig. Och nu är jag så glad att jag faktiskt vågade tro på mig själv för det här är det bästa jag någonsin gjort! Jag har övervunnit så många rädslor som jag hade och det har gjort mig så otroligt psykiskt stark och jag är så stolt över mig själv. 
Och för några dagar sen fick jag ett besked som gjorde mig såå glad! Kan förhoppningsvis berätta vad det är till nästa vecka, jag hoppas allt är klart då! :) 
 
 
 
Och i Januari köpte jag en bil, min alldeles egna lilla brumbrum! En Volvo såklart, som är sååå fin <3 
 
 
 
Det får väl räcka för denna gång! Förhoppningsvis så återkommer jag snart igen ;) 
 
Puss och Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0