Många sena kvällar!

Hej på er!
 
Allt bra? Här är man lite trött men allt flyter på så himla bra just nu! :)
 
Även om jag bara har sena kvällar denna vecka så ser jag fram emot allt som kommer! Idag var jag till exempel på kurs hos min kära granne Annica som hade sykväll i sin butik. Så jag började på ett projekt som kommer bli såååååå fin! Ni får se de sen när den är klar! :)
 
Imorgon jobbar jag stängning på jobbet, vilket innebär att jag inte kommer ifrån jobbet förrän typ 19:30.
Onsdag slutar jag iofs 15 men har sen körlektion och direkt efter de åker jag och jobbar på hockeyn, så då kommer man inte komma hem förrän vid 22-22:30 tiden.
Torsdag är de kurs hos Annica igen, slutar vid 21:30 och på fredag jobbar jag stängning på jobbet igen. Och på lördag är det heldag nere på hallen dessutom! *tummen upp*
Vara ledig, vad är de liksom?!
 
Nu är det dags att sova lite så man orkar upp imorgon igen! :)
 
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0