Februari!

Hej!
 
Alltså tiden går så himla snabbt nu! Det är redan Februari liksom.. Och för att inte tala om denna vecka som bara sprang förbi i raketfart! Fast det är klart, har man bara sena kvällar så går tiden väldigt fort.
 
Denna vecka som kommer väntar inte så mycket sena kvällar. Har bara två stängningar på jobbet och på fredag kanske jag eventuellt åker till sthlm. Det beror på hur jag löser transporten dit och hem för tågbiljetterna var inte så billiga.. 800 kr tur och retur är inte något som jag är så sugen på att betala för typ 2 dagar! :/
 
Vad händer annars då? Jag försöker få min karl att resa sig ur soffan och åka till Rusta.. Går dock inge vidare ;) haha! Man skulle haft ett eget körkort ;)
 
Jag tänkte när jag började skriva att jag skulle skriva något bra men känner mest att detta vart ett väldigt onödigt inlägg. Det står nog inte mycket vettigt här men nu har jag skrivit några rader iaf :)
 
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0