5 September

Hej!
 
Här var det länge sen man skrev! Jag har känt ett behov av att skriva av mig men jag har inte riktigt haft tid de senaste månaderna!
 
Kan dra en snabbresumé om vad som hänt de senaste månaderna så vet ni vad jag pysslat med ;)
 
Jag har jobbat och jobbat och jobbat haft semester i 3 veckor (hade egentligen 4 men vart så uttråkad vid vecka 3 så jag bad min chef om att få börja jobba igen :P)
Jag och hjärtat har varit på Gotland och hälsat på min farmor och farfar och tittat på raukar och haft det varmt och skönt!
 
Nu varvar jag med att jobba på två jobb och när jag inte är på något av de ställerna så är jag hemma och pluggar teori eller så är vi ute och övningskör. Jag har nämligen gett mig tusan på att jag ska ta körkort detta år! :)
 
Så jag är rätt så upptagen för det mesta just nu! Tar mig en stund varje dag då jag försöker leka lite med djuren också, man får ju inte glömma bort de små liven :)
 
Snart ska jag dra mig ner på stan för att jobba några timmar! Hörs senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0