Segt

Hej!
 
Haha, det är lite seg uppdatering här känner jag ;) Men har jobbat så mycket och varit rätt så slut så jag har faktiskt inte orkat. Har haft så mycket att göra dessutom förutom jobbet som jag prioriterar också :)
 
I Torsdags jobbade jag till 19:30, i Fredags så slutade jag 14 åt en snabb lunch med sötnosen och sen körde jag igång med en inventering av souvenirerna innan matchstart. Var rätt så viktigt att jag fick butiken och inre lagret inventerat innan match och jag hann väl butiken och halva inre lagret innan jag fick lov att öppna! Igår jobbade jag också mellan 10-17:30 och när man väl kom hem så var det bara fixa mat och äta innan man fick lov att sätta sig i soffan och ta det lugnt!
 
Idag har jag äntligen haft en ledig dag och då passade vi på att åka och handla mat och så köpte vi några algätare på Arken eftersom det börjat komma rätt mycket alger i akvariet.. Så nu hoppas jag att de gör sitt jobb så det ser lite bättre ut däri ;) Och så kollade vi på JVM finalen såklart! Så jäkla synd att småkronorna inte tog guld! De var de faktiskt värda!
 
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra och det är faktiskt ganska skönt! En dag utan några planer alls, känns som att jag måste vila upp mina värkande fötter så jag orkar med veckan sen. Jobbar tis till lör så jag får bara en ledig dag nästa helg så det kommer säkert bli tufft men jag börjar faktiskt bli rätt så van :P Jag är rätt så van att jobba mycket nu, det är inte många dagar jag är ledig och bara kan slappa känns det som..
 
Men men, tänkte mest uppdatera er om att jag fortfarande lever :) Tänkte snart slänga mig i sängen så man kanske kommer upp i vettig tid imorgon!
 
Puss o kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0