2014

Halloj!
 
Jag vet att jag lovade att jag skulle bli bättre på att uppdatera men de blev visst inte så ;) Vet att bloggen inte fattade att bilder som "ligger ner" faktiskt var vända åt rätt håll så bilder man försökte lägga in vart åt fel håll!
 
Men men, ska försöka mig på detta igen tänkte jag! Hoppas bilderna hamnar åt rätt håll bara så ni slipper sitta med huvudet på sne när ni ska titta på bilderna ;)
 
En liiiten resumé om vad som hänt på sistone då?
 
Eftersom lyset på mitt 180 liters akvarie slocknat (armaturen gick sönder) så införskaffade jag mig ett nytt :) Hittade ett begagnat billigt på blocket som var något större än det jag hade.. Blev ett 375 liters :)
 
Här är det nystartat så det är rätt så grumligt och de flesta växter jag hade innan slängde jag så det fanns inte så mycket i här :P
 
Vi fick en diskmaskin i julklapp av mamma och pappa! Den var riktigt uppskattad och den används flitigt! Det är såååå skönt att slippa diska nu, speciellt eftersom det blir en del diskning ibland på jobbet.. Dock jag har ingen bild på den.. Men tror ni alla vet hur en diskmaskin ser ut ;)
 
Sen har jag köpt mig en ny mobil också ;) Uppgraderade mig från en iPhone 4S till en iPhone 5S och det är nog seriöst det bästa jag köpt på länge! Love it!
 
Jag färgade håret också :) Blev så trött på min hårfärg så jag färgade det mörkbrunt med blonda slingor! Blev faktiskt riktigt nöjd men nu är det nog dags att färga utväxten för så pass mycket har mitt hår växt sedan dess. Blir väl att ta tag i det någon dag också när man har ork och tid!
 
Ursäkta de osminkade bilderna men de får ni ta för de är de enda bilderna jag har där man faktiskt ser skillnaden ;)
What else? Jo, kan berätta att även fast vi inte skulle köpa något till varandra så fick jag en julklapp av min kära sambo :) Eller ja, dagen före julafton när jag kom hem så var jag lite trött i huvudet och när jag tittade in i akvariet så simmade det lite fler Scalarer där än vad det gjorde när jag åkte till jobbet. Då hade älskling varit och köpt två bebisScalarer till mig :)
 
Sen på julafton så gav han mig ett stort paket som låg under granen som jag trodde han hade fått av sitt jobb.. Och det var då en SodaStream som jag några dagar tidigare hade sagt att jag ville ha! Jag tycker det är så mycket godare med kolsyrat vatten än vanligt så SodaStreamen kommer användas väldigt flitigt!
 
 
Om det är något jag glömt så får jag ta det imorgon för nu ska jag faktiskt sova! Börjar iofs 11 imorgon men jobbar till 19:30 så det är en lång dag för mig. Sov inte så jättebra inatt så ögonen svider lite nu.

Ska dock försöka uppdatera någon gång imorgon!
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0