Long time no see!

Hej!
 
Här var det dött..! Inte mitt fel va? ;)
 
Har haft så kopiöst mycket att göra i mitt liv så jag har inte alls haft tid att uppdatera här som jag velat göra i typ flera månader! Jag jobbar och jobbar och jobbar och jobbar typ.. Arbetsnarkoman, nej inte alls :P Är jag ledig i 2 dagar så kliar det i benen efter typ ½ dag! Fattar inte vad det är för fel på mig, man kan kämpa som fasen i flera dagar och känna sig helt utmattad när man kommer hem på kvällen men så blir man rastlös redan första dagen man är ledig. Man är väl lite knäpp!
 
Men men, vad händer annars i mitt så underbara liv? Jag lever på med mitt <3 vid min sida! Kan ni tänka er, i Februari firade vi 5 år tillsammans! 5 hela år tillsammans med min kärlek och mååååånga fler år ska det bli <3
 
Mina 2 mysgurkor!
 
 
Och en annan sak som hände i Februari var att min lilla Tildis fyllde 4 år! <3 Tilda och Toffsen är mina små hjärtegryn förstår ni! Toffsen är nog över 5 år skulle jag tro, jag köpte henne som en omplacering så hennes ålder har vi inte riktig koll på men hon som jag köpte henne av trodde att hon var runt 1 år när jag köpte henne och jag har haft henne i lite mer än 4 år nu!
 
Och på Onsdag fyller min mammis 50 år! Ah, nej.. Nu skrev jag fel! Hon fyller ju såklart 28 år som hon gjort nu i några år! ;) Haha!
 
Och på Onsdag så är det bara 3 veckor tills jag fyller 27 år! Kan ni tänka er att jag bara är 1 år yngre än min mamma ;) Moaha, kunde inte låta bli att spinna vidare på det där! ;D Känns helt sjukt att jag är så gammal! Ja, okej då.. Inte än men snart! Jag är faktiskt bara 26 år ung än! Ën tjej på jobbet igår som jag jobbade med trodde jag var runt 21-22 år! Man tackar liksom, jag ser fortfarande ung ut! ;) Är de illa att man redan tar det som en komplimang när folk tror man är yngre än vad man är när man bara är 26?
 
Ne, nu är det dags att sova! Klockan är ju massor, varför är det ingen som sagt något? Va, va va?!
Godnatt med er och sov så sött om ni inte redan gör det!
Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0