Duktig man är..

Hallå hej!
 
Jag måste bara komma in här och påpeka vilken otroligt duktig människa jag är! Eller inte..
 
I slutet på November köpte jag ny mobil för jag var så trött på att min var så seg i och med nya iOs systemet. Så jag köpte mig en iPhone 5S och jag har nog inte varit så nöjd över en mobil som jag är över min.. Och så kan man ju naturligtvis tänka att man ska vara försiktig med den också..
 
För typ någon vecka sen tyckte tydligen min mobil att livet var tråkigt.. Trött på att bli behandlad som glas (...) och åkte i backen med framsidan ner, rakt ner på stenar såklart.

Resultatet:
 
 
Duktigt Angie, verkligen! Och bara för att det är en så pass ny modell så är de ju såklart snordyrt att laga! De flesta ställen tar runt 2000 :- för att byta display.. Men verkar som om jag har "tur" så det går på hemförsäkringen så behöver "bara" betala självrisk på 1500:- ...
 
Om jag är arg på mig själv? JA!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0