Nyfikna?

Åh, vad ni är nyfikna på vad Kenny fick i present.. Eller hur!? 

När han kom hem hade jag ställt iordning så fint på bordet med blommor och present! 

Sen efter vi ätit så fick han öppna sin present som han var så nyfiken på! Det var iaf en present som är dyr men som jag fick billigare via mamma! Det är inte helt illa att ha en mamma som jobbar på Canon när man har en fototokig pojkvän ;) 
Han fick alltså ett vidvinkelobjektiv ifrån mig, sina föräldrar och mina föräldrar :) 

Och gissa om han blev glad! Han har tjatat i flera år om att han vill ha ett vidvinkelobjektiv ;) är jag bäst eller är jag bäst liksom?! ;) 

NU är det hög tid att sova! Lång dag imorgon med städning, jobb, ner på hallen och fixa iordning priserna i shoppen, hem och ta emot Kennys föräldrar och sen är det seriepremiär i hockeyn och jag ska ju självklart stå i shoppen :) 

Natti natti!
Puss och kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0