Denna dag!

Hej på er! 

Hoppas allt är bra med er! Här är det bara bra förutom en viss irritation när man låg i sängen innan när man försökte sova men hörde någon grannes hundar som skällde och skällde hela tiden! Det var typ 1 1/2 timma innan min klocka skulle ringa! 

Jaja! Idag väntas iaf jobb och sen får vi se hur mycket som hinns med.. Souvenirshoppen ska fixas inför torsdag då det är seriepremiär plus att jag måste hem och stäääääda! Har iaf fått hyfsat fint inne i gästrummet nu med målningen och en liten ommöblering :) 

Nu måste jag börja skynda mig till jobbet men jag återkommer senare hoppas jag!  

Puss o kram! 




Kommentarer
Postat av: marie-louice

Hej.
Hittade till din blogg:) alltid skoj att få lösa lite:) måste ses snart tycker jag:) kram

Svar: Hej! Ja visst är de kul o läsa bloggar ;) ja, de måste vi absolut göra! Vi kanske kan ta någon fika någon dag och uppdatera oss lite :) kram
Angie

2013-09-10 @ 22:32:41
URL: http://marielouice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0