Tudelido!

Hej!
 
Här är jag igen! Har ni saknat mig? ;)
 
Tyckte de skulle bli så kul att få börja blogga igen från en alldeles egen dator men 8 dagar efter att jag köpt den så började den knasa så det var bara att skicka in på reperation.. I Tyskland! Tog ju ett tag för mig att fixa något att frakta den i men till slut så fick jag iväg den och nu har jag äntligen fått tillbaka den! :D <3 Tydligen var det något knas med RAM minnet för den stötte på problem hela tiden och startade om. Stabilt när man bara använt datorn i typ en vecka.. Men nu så verkar den funka perfekt så nu kommer det nog uppdateras här lite mer.. :)
 
Tänkte sätta mig in i att fixa till bloggen nu också. Headerbilden ser ju förjävlig ut och bloggen ser allmänt trött ut så ska fixa den nu. Kommer nog en till uppdatering snart igen med massa bilder från idag :)
 
Puss o kram!
 
Mörk bild men bättre än ingen bild alls :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0