Ny dag..

Hej!
 
Hoppas allt är bra med alla ni som hittat hit igen :) Här är allt bra, lite trött men har nog fortfarande lite sömnbrist sen förra veckan. Har varit lite mycket jobb på sistone så måste nog lägga mig i tid ikväll så jag kommer ikapp med sömnen. Inte kul att gå runt och vara trött, är nog bland det värsta jag vet faktiskt!
 
Så, vad händer idag då?
Själv ska jag strax ta cykeln och börja cykla ner på stan. Först till apoteket och sen till jobbet och jobba några timmar innan jag ska hem och ta igen det tredje jobbet. Måste försöka tvätta lite när jag kommer hem också, har inte hunnit tvätta så mycket på sistone så måste ta igen lite.
 
Vi hörs säkert lite senare idag :) 
Puss o kram!
 
Såhär känner jag mig just nu...
 
 

Kommentarer
Postat av: Marre

tjohoo:)
Vilken fin bild du har på de röda löven :)
visst är de skönt att få skriva av sig ibland?:)
de tycker iaf jag :)
Ska bli super skoj på lördag tycker jag när vi ska käka å spela lite spel:) tyvärr så blir inte henke med för han har lovat bort sig till sin bror, men han kanske kommer cyklandes hit sent på kvällen sen sa han haha ;)
var alldeles för längesen vi hittade på något tillsammans det tycker då ja så de ska bli riktigt skoj att träffas igen. haha fast vi bara bor ett hyreshus ifrån varandra haha

Kraaam

Svar: Hej! :) Tack, det är faktiskt Kenny som tagit bilden men tyckte den var så fin. Det är buskarna nere vid skolan, längst ner på parkeringen som vi fotat :) Det är superskönt att bara få skriva lite ibland.. Och ha någonstans att lägga upp bilder och sånt på och sen tycker jag det är riktigt roligt att läsa gamla inlägg som är några år gamla.
Ja, jag längtar massor tills på lördag! Var ju alldeles för länge sedan som vi hade en spelkväll! Jag jobbar ju dock till 17:30 såg jag men det kanske inte gör så mycket, är ju bara att jag dyker upp när jag kommit hem :)
Förr sågs vi ju jämt o hittade på saker.. Filmkväll, spelkväll, pratkväll.. Saknar de kvällarna riktigt mycket faktiskt!
Angie

2013-10-15 @ 12:32:50
URL: http://marielouice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0