Äntligen klar!

Hej!
 
Puh, vilket slit! Jag är äntligen klar med min design.. Satt i 3-4 timmar igår och 1-2 timmar nu innan jag fick till allting, fick till och med ta hjälp av min kodexpert här hemma ;) Tur man bor med en som är expert på koder!
 
Oh well, jag hann ju aldrig med att blogga igårkväll.. Designen tog alldeles för lång tid att göra att när jag väl inte orkade längre var klockan alldeles för mycket och jag orkade verkligen inte blogga då. Tror dessutom inte många hade varit vakna då iaf om jag ska va ärlig ;) Och idag har jag jobbat hela dagen, först på ena jobbet från 10-14 sen vidare till nästa jobb där jag var till 16:30 och fixade webshops grejer. Egentligen borde jag satt mig med jobb 3 också men kände att jag ville få klart detta innan. Så tar igen tredje jobbet imorgon ist!
 
Igår lovade jag ju er fina höstbilder som jag tog med mobilen i Söndags. Och lovar man något så ska man ju hålla de. Bättre sent än aldrig, eller hur?!
 
 
 
 
 
 
Haha, jag var bara tvungen att ta med sista bilden ;)
 
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0