Vilodag!

Hej!
 
Blir bara fler och fler läsare, kul :)

Har varit fullt ös hela dagen så har inte riktigt haft tid till att uppdatera bloggen, sorry! Men nu är jag här och skriver några rader för er skull!
 
Dagen började med att jag sov alldeles för länge, gick upp och åt frukost ändå. Senare kom sambon hem på lunch och efter att han åkt igen hade jag inte överdrivet mycket tid innan jag också skulle iväg. Så hann aldrig med någon uppdatering då!
Jag var iaf iväg på möte med min jobbcoach, helt sjukt egentligen.. Hon o jag sitter typ och snackar i säkert 1½-2 timmar VARJE gång jag är där.. Alltid om nya saker också!
 
Efter mötet gick jag ner en snabbis på stan innan Baby hämtade upp mig och vi åkte och handlade mat för denna vecka. Så man slipper åka och handla varje dag som vi hittils gjort.
 
Direkt när vi kom hem koppla vi hunden och gick ut på en 25 minuters promenad, gick dock rätt så fort för det var ganska kallt ute så hade nog tagit minst 30-35 min i normal takt :P Sen var det bara att laga mat medan Baby tränade (eftersom han inte hann med det igår) medan jag har vilodag *jippi*
 
Nu funderar jag på om jag ska kika om de lagt ut Grey's Anatomy på Kanal 5 play's app :) Har nämligen två serier jag följer på den appen och det är Grey's Anatomy och Once upon a time! Himla bra serier, rekomenderas verkligen!
 
Vi hörs imorgon!
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0