Underbar dag!

Hej på er!
 
Vet ni? Idag är en underbar dag! Solen skiner, det är plusgrader ute och jag har massor av energi!
 
Jag tror jag börjar bli träningsberoende... Vet ni varför? Jo, för att jag tänkte ju ta morgondagens träning idag o de som jag skrev om igår.. Men upptäckte att det inte alls gick att ta träningen en dag i förväg och jag vart besviken! Förstår ni? Jag är inte glad över att ha en vilodag idag, jag ville så gärna träna! Men lyckades klura ut att jag kunde ändra träningsdagar så flyttade tors-fre till ons-tors.. Jag får bara inte glömma att ställa tillbaka det på söndag :P Haha! Så jag fick min träning idag iaf ;D
 
Nu är dessutom Baby påväg hem på lunch så han ska väl bara äta något och sen ska vi gå ut på en lååååååååååååååång promenad i det fina vädret!
 
Sen ska jag fika med Linda också :)
 
Hoppas ni har en lika bra dag som jag har!
Puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0