Så mätt!

God kväll!
 
Usch, så mätt jag är alltså! Har precis ätit middag och nu orkar jag knappt röra mig.. Jag vet att man inte ska äta så mycket så man blir så mätt men ibland är maten så god så man bara måste!
 
Strax ska vi iväg för jag ska filma J18 igen. Även fast de redan är klara för seriespel (eller vad man nu kallar det för junisarna) så ska jag filma och det är väl iofs lite roligare då! Då kanske killarna kan slappna av lite och ha lite kul! :)
 
Vet inte om jag kommer hinna uppdatera sen igen eftersom vi nog inte kommer komma hem förrän rätt sent! Och känns som att det kommer bli en tidig kväll idag så man kommer orka med morgondagen! Känns som att morgondagen kommer bli lång! Måste försöka ta mig upp till Noret och köpa hö till marsvinen, hämta ut mina tågbiljetter, försöka hinna förbi tältet och roffa åt mig några gratissaker + signa upp mig som blodgivare (trots att jag är livrädd för nålar), städa och jobba i shoppen på sista hemmamatchen.. Jag kommer nog somna gott imorrn!
 
Vi hörs senare!
Puss o kram
 
Såhär känner jag mig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0