Rolig dag!

God morgon!
 
Jag hoppas att det ska bli en rolig dag idag, och det blir det säkert! Snart blir jag upphämtad av Linda som är gullig och kör mig ner på tältet där jag ska stå från 10 fram tills typ 12:45 för sen ska jag iväg till min jobbcoach och prata lite! Sen efter det blir det väl bara hem och träna och hinna gå på någon promenad och äta innan vi ska titta på hockeyn ikväll!
Mora måste vinna samtidigt som Oskarshamn måste förlora.. Annars kommer inte Mora vidare till Playoff! Men men, sånt är livet!
 
Jag ska försöka hinna med att skriva senare sen! Kanske kör en uppdatering ifrån mobilen om jag får för tråkigt ;)
Puss o kram!
 
Får man inte ligga i knät får man göra det bästa av situationen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0