Prommis!

Hej!
 
Vet ni? Jag har sån grym träningsvärk i benen så jag vet knappt vad jag ska ta mig till.. Körde ett pass igår som var otroligt fokuserat på just ben, och jag som redan hade lite träningsvärk i benen innan.. Ja, då kan ni förstå att det är illa nu :P
 
Well well, startade iaf dagen med en bra frukost och sen gick vi ut på promenad med hunden. Tror vi gick nästan 3 km, kändes lagom med tanke på hur mina ben mår idag! Måste faktiskt tipsa om en jättebra app till telen som jag använder när jag är ute och går. Gå För Hjärtat heter appen och det är så att för varje km man går så skänker dem 1 kr/km man går till Woman In Red och forskning kring kvinnohjärtat! Så ladda ner och börja gå! :)
 
Uppdateringen kring vikt osv tar vi sen ikväll för jag ska snart iväg och filma J18 när de ska spela. Håller tummarna för vinst :)
 
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0