Ny dag!

Hej!
 
Idag är det en ny dag med nya möjligheter! Börjar känna att allt börjar gå åt rätt håll för en gångs skull :)
 
Idag är det åter dags för träning som jag tänkte ta om en stund, blir spännande att se vad den koncentrerar sig på idag! Sen ikväll är det åter dags för mig att filma när Moras J18 lag spelar mot Ore. Hoppas naturligtvis på vinst för Morakillarna! :)
 
En sak jag inte berättat för er tror jag är att jag börjat hålla på rätt så mycket med naglar! Brukar fixa mina egna naglar med gelé men just nu har jag inte orkat på ett litet tag. Ska nog ta tag i det igen för naglarna ser ju så mycket fräschare ut då! Speciellt på mig som har så fula naglar naturligt :P
Iaf, jag är ingen sån som vill ha naglarna i en färg så jag målar gärna olika mönster på naglarna.. Blommor, fjärilar, tomtar eller olika mönster. Har rätt många bilder på mobilen på alla olika mönster jag målat så kan väl lägga upp någon bild då och då så får ni se vad jag skapat :)
Detta gjorde jag igår på mina egna korta naglar. Testade att göra det i vatten som man faktiskt kan göra och det blev faktiskt helt okej :) Finns tutorials på youtube som ni kan kolla på om ni också vill testa, sök då bara på Water marble så får ni upp jättemånga olika :)
 
Nu ska jag fixa lite här hemma innan jag ska träna!
Hörs senare!
Puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0