Natten från helvetet!

Hej på er!
 
Alltså, inatt har verkligen inte varit min natt.. Igår skrev jag att jag har svårt att somna, inatt hade jag svårt att sova öht! Kändes som att jag bara låg och vred och vände på mig hela tiden och hur jag än låg så låg jag inte bra. Och när jag väl somnar så börjar Huskie tvätta sig, och en sak ska jag tala om för er att när Huskie tvättar sig då hörs det väldigt väl! Så jag har vaknar 100 gånger av bara det.. Så jag var inte så pigg imorse.. Och kan ni förstå, även fast jag var så trött så kunde jag inte riktigt somna om! Så låg i säkert 1 timma och bara låg i sängen för jag orkade inte gå upp men jag kunde inte sova heller..
 
Haha, vilka I-landsproblem jag har :P Men men, ska väl snart dra igång med min träning idag.. Lika bra att få det gjort så man kan tänka på annat. Imorgon är det vilodag så då får kroppen återhämta sig lite = Skönt! Kanske träningsvärken släpper lite grann! Känns typ som att jag kommer gå runt med konstanst träningsvärk i 8 veckor till.. *tummen upp*
 
Ikväll är det hockey också! *yey* Hemmamatch dessutom så det betyder lite work i shoppen idag :) Senaste hemmamatchen Mora hade kunde jag inte stå i shoppen eftersom jag låg sjuk i influensa så det känns som att jag inte varit där på evigheter!
 
Hörs senare!
Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0