Mycket att göra!

Hej!
 
Jag har verkligen inte hunnit skriva på några dagar nu, har haft fullt upp hela tiden! Men jag har tränat och gjort det jag ska göra ändå! Fast eftersom min kära sambo haft en kompis här hela helgen så fick jag ta fredagens träning igår!
Just för att:
1. Jag tycker inte om att andra är här när jag tränar..
2. Jag tränar i linne + trosor just för att det är skönare och för sensorerna man har på sig. Då har jag inte lust att någon ska sitta och kolla på mig :P (Ja, jag menar naturligtvis när jag tränar på Sports Active 2..)
 
Iaf, som ni kanske vet så brukar ju jag och Baby gå promenader varje dag som extra träning. Förra veckan gick vi totalt 2 mil :) Bara det blir lite varmare väder och snön smälter bort så kommer det bli mycket längre! Vi har en sträcka som vi brukar gå när det är fint och skönt väder och den sträckan är 5,5 km ungefär. Inte helt optimalt att gå om man tränat mycket ben innan dock :P
 
Och vet ni? På fredag åker jag till Stockholm! :D Biljetterna är bokade och klara och det ska bli så skönt att få åka till stallet och mysa med hästen som drar i mina kläder! O träffa mamma o pappa såklart! O kissen som alltid biter mig i fötterna! Tror det är en protest för att jag flyttat ifrån honom :)
 
En veckoruppdatering ska jag väl ge mig på också!
Denna vecka:
-1 kg
Totalt:
-3 kg
 
Puss o kram!
 
Bara för det får ni en bild på Zarus som bara biter mig i fötterna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0