Kvällsuppdatering!

Hej!
 
Det blev en aning senare än vad jag tänkt mig från början med denna uppdatering.. Jag tänkte inte på att vi skulle komma hem så sent från hallen, matchen började 16:30 och så får man ju räkna på minst 2.5 timmar på det.. Så åkte vi och handla och sen direkt hem och laga mat och direkt efter maten så gick vi en liten promenad med vovve också :)
 
Om ni är nyfikna på hur hockeyn slutade så vann Moras j18 lag mot Valbo med 4-3 :)
 
Uppdatering om vikt då:
Denna vecka:
-2 kg
Totalt:
-2 kg
 
Jag ska fixa en kategori sen om dessa veckouppdateringar så det är lättare att hitta.. Men de kommer sen!
 
Nu blir det snart sängen, det är en ny dag imorgon :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0