Kväll..

Hej!
 
Jag är sen idag.. Känns som att jag är sen med allt idag! Jag var tvungen att gå upp 03:20 inatt pga kissnödig hund, och som ni kanske förstår då så var jag inte så pigg imorse så jag sov länge.. Alldeles för länge! Och sen brukar jag alltid kolla på ett program som går på tv mitt på dagen. Efter det programmet så var jag duktig nog att träna, även fast jag hade träningsvärk i benen fortfarande :P Det var mest inriktat på kondition så det gjorde inte så mycket, benen klarade av hela träningen ändå :)
 
Strax ska vi ta en liten kvällspromenad också för att avsluta denna dag! Då kan man gå och lägga sig med gott samvete sen och så kanske man kan somna relativt snabbt om man är slut efter dagen :P Ja, jag har vissa problem med att somna..
 
Men men, vi hörs väl imorgon igen då det är träning imorgon igen :) Fast träningen blir nog inte så sen för imorgon är det match i hockeyn och då åker vi dit relativt tidigt.
 
Puss o kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0