Helg!

God morgon! :)
 
Jag har varit uppe ett tag redan, hunnit äta frukost och allt till och med!
 
Idag har jag en del saker att hinna med! Måste bla ta bussen upp till Noret och handla lite olika saker som vi glömde häromdagen.. Och sen ska jag hinna med att träna och städa lite innan matchen ikväll! Mora spelar inte hemma men matchen visas på tv och början 19. Ni kanske tänker att "Det ska väl inte vara så svårt att hinna med." men grejen är att det som tar  tid är att åka och vänta på bussarna hela tiden.
Men det positiva är ju att nu börjar alla vasalopp och under detta så är det gratis att åka buss :) *jippi*
 
För er som undrade hur det gick för J18 igår så vann Moras killar med 6-0 :) Ingen lätt match att filma med tanke på att Mora kör mycket med långpass över hela isen och då är det ibland svårt att hänga med.. Men tror det gick rätt så bra ändå!
 
Jag antar att jag hinner skriva några fler rader senare! Får väl lov att göra mig redo för att åka iväg och fixa det som saknas här hemma!
 
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0