Fullspäckad dag!

Hej!
 
Vet ni, som jag misstänkte så blev det en fullspäckad dag idag! Linda var gullig nog att skjutsa ner mig på tältet imorse, kom väl dit till 9.30 ungefär! Sen var det bara att packa upp sakerna och vänta på att de skulle öppna mässtältet kl 10. Men eftersom mässtältet är stängt imorgon och det inte är något lopp varken imorgon eller på torsdag så finns det ju inga som hämtar några nummerlappar och därav var det jättelite folk i tältet idag.
Linda kom iaf dit till strax innan 12 tror jag klockan var (?) och höll mig sällskap :) Upptäckte att flera montrar gav bort saker så tog ett varv! Kom tillbaka med en påse smala morötter + en påse med små paprikor av Ica, tre påsar gummibjörnar (som jag ger bort till nån som vill ha), 4 påsar cashewnötter plus att jag fick en vit mössa av Ica :P Haha!
 
Vid 13 gick jag till min jobbcoach och pratade i typ 1 timma (som vanligt) om allt möjligt men tror jag kan ha en lösning till ett eventuellt jobb!! :D Jag håller verkligen alla tummar och tår att det blir så vi diskuterade, för det hade gjort mig såååååå glad!
 
Sen var det bara raka vägen hem, inväntade Baby sen gick vi på promenad, men eftersom det regnade lite så blev det inte så långt.. Endast 3 km! Men det är bättre än ingenting så man får väl vara glad ändå ;)
Direkt vi kom hem satte Baby igång med sin träning, sen tränade jag. Nu har jag kört mycket ben på 3 dagar så börjar bli rejält trött i benen.. Har lite träningsvärk i insida lår, rumpa och smalbenen också men det är så det ska vara ;)
 
För att prata om något annat så vann faktiskt Mora idag mot Troja/Ljungby med 4-1 samtidigt som Oskarshamn förlorade mot Almtuna! Nu är det 3 poäng upp till playoff-plats med bara 6 poäng kvar att spela om! Sjukt spännande såhär i slutet av serien :) Hoppas bara det kommer mycket folk på Torsdag till sista hemmamatchen! (Tar sig Mora till playoff blir det naturligtvis fler hemmamatcher) :)
 
Men men, nu är det snart läggdags om man ska orka upp imorgon! Funderar faktiskt på att ta Torsdagens träning imorgon och Fredagens träning på Torsdag eftersom jag inte kommer hinna träna på Fredag! Åker med tåget 8:30 på morgonen och vill inte gärna ta träningen på Söndagkväll..
OCH eftersom det egentligen inte är någon träning imorgon och det ska bli varmt och fint väder så blir det 5 km promenaden imorgon!
 
Vi hörs imorgon!
Puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0