Smack that!

Hej!

Har egentligen inget vettigt att skriva idag men tänkte bara uppdatera er lite med bilder och vad jag gjort i helgen!

I lördags så var det hockey, och eftersom hockeyn börjar kl 16.00 på helger så har man inte så mycket tid innan det börjar. Hann typ duscha, fixa till mig och så. Vi måste åka ner typ 1½ timma innan det börjar eftersom Baby gör tränarintervjuer innan matchen (de visas i mediakuben innan match).
Matchen gick inge vidare tyvärr, vår målvakt släppte in puckar som inte borde gått in.. Kändes riktigt surt för det var ett bottenlag och vi behövde verkligen de 3 poängen! Men men, nu är det uppehåll och nästa match är borta på måndag. Om dvs 7 dagar!

Igår gjorde vi inte mycket egentligen. Vi satte oss i bilen och åkte runt och kollade om det fanns något fint att fota. Till en början fanns det ingenting fint för det var mulet och grått och trist, men när solen gick ner så blev det en liten lucka i molnen :)

Grått och trist väder..


När solen hitta sig igenom molnen!




Därimellan så kom jag på att det var hockey också. Moras J20 - Huddinges J20 spelade så vi åkte till hallen och tittade på den sista perioden! Mora vann med 2-1 :) (det är alltså juniorer som är 20 år ungefär)



Det var min helg i stora drag! Hoppas att även ni har haft en trevlig helg!

Uppdaterar väl senare :)

Kommentarer
Postat av: Marre

ja men shit vilka mål vi släppte in.. det är sådana mål som verkligen inte får gå in...nu taggar vi för nästa match :)

2012-02-06 @ 20:56:59
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0