I'm back!

Hej på er tappra små själar som hänger kvar här! ;)

Det är mer än en månad sen som jag uppdaterade bloggen sist.. Har inte glömt bort, jag har bara inte haft lust att uppdatera bloggen eftersom det blir så jäkla tråkigt utan bilder! Min mobil jag hade då hade en så urusel kamera så det var sjukt! Kunde endast ta kort i dagsljus, annars blev bilderna helt mörka, även fast man stod under 15 tända lampor så blev det mörkt..
MEN! Nu har jag en ny mobil! :D Min förra krånglade så mycket, i tid och otid fick den för sig att starta om sigsjälv typ varannan minut. I somras tex hade jag ställt klockan för jag skulle upp, men då fick den för sig att hålla på att starta om så larmet gick aldrig igång.. *tummen upp*
Så mamma var snäll nog att fixa en ny mobil till mig! Blev en svart iPhone 4s :) Är helt sjukt nöjd över den.. Var anti iPhone förut men totalt lessnade ur på android och på att mobilerna håller i typ 1 år och sen börjar dem gå sönder. Och vet folk som har haft sina iPhones i flera år som funkar klockrent, så fick bli en sån!

Well well, kan berätta att jag var i Sthlm i helgen, stressig helg som vanligt när man är där :P Man har så mycket man vill göra när man är där och på den korta tiden man är där så är det svårt att hinna med allt!
Dessutom så hade mamma en sjuk häst som vi tog hand om. Stackaren hade hög feber och hade haft det i flera dagar!
Var dock underbart att få träffa Zarus igen, han satt som ett klistermärke på mig första dagen, luktade väl så gott :P Dock har han en förmåga att bita mig i foten minst en gång varje gång jag är där! Antar att det är protester för att jag lämnar honom ;)

Glada killen ;)


Helgen slutade iaf med att jag kom hem med både julklappar och fiskar :P Förra gången jag var i sthlm (typ i november/december) kom jag hem med 50 neontetror, denna gången kom jag hem med 4 Skalarer, 2 slöjstjärtar och 5 black mollys med lyrstjärt! :)

Black Molly med lyrstjärt!


Har mycket mer att berätta och visa men det får vi nog ta i något annat inlägg, annars kommer ni aldrig orka läsa! Detta inlägg är redan alldeles för långt!

Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0