Träna!

Hello lovers! ;)
 
Haha, jag är lite flum. Eller ja, jag har typ överskott av energi som jag måste göra av med snart..
 
Dagen började nämligen med att jag och Marie-Louice bestämde oss för promenad... Blev en kombination av gå, jogga, gå, jogga osv. Vi var väl ute i 30-40 min åtminstone vilket var en bra början. Man har varit så förslappad i sommar och har inte orkat träna så värst så nu måste man igång igen!
Vi hade även med oss Molly-bus! Eller ja, Molly heter hon och hon är Marres brorsas hund.. :) Skitsöt!
 
När man kom hem igen så hade man fortfarande massor av energi kvar så bestämde mig att jag ska ta ett träningspass med Sports Active sen när maten sjunkit ner lite grann i magen :)
Och sen lite städning på det med så är nog dagen fulländad!
 
Nu är det även jag mot Anna i vem som går ner mest i vikt till o med januari :) Kan bli riktigt kul att se, men Annapanna måste köpa en våg först ;)
 
See you later!
Puss o kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0