Reklam!

Reklam är något som man absolut hatar på tv. Man kan inte kolla på en film på tv utan att störas av en miljon reklamfilmer. MEN det finns faktiskt några reklamsnuttar som jag älskar! Några få som jag tycker är klockrena :)

ICA reklamerna är ju en självklarhet. De är alltid klockrena och roliga. Är som att se på en liten serie typ :) Min absoluta favorit bland ica reklamerna är när Ulf videobloggar:



Com Hem reklamen när de har gjort små miniparodier på en massa olika serier osv.
Älskar kommentarerna: "Vem är han och vad är det där för jäkla skitregel?!"



Och så helt klart denna, jag hatar egentligen Unibets reklamer men denna är så jäkla skön bara för att han pratar svengelska :D
"We are two, so we need two ananases", "But are you good eller, this is just one ananas!"



Någon reklamfilm som jag missat som ni tycker är bra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0