Eh.. Länge sen!

Shit, trodde inte att det hade gått en hel vecka sen jag blogga sist?! Sorry!

Veckan har gått så otroligt fort ju! Kan berätta lite grann som vi gjort iaf :) Hålla er lite uppdaterade så ni slipper sitta och undra vad som händer i mitt liv!

I Tisdags så var jag hjärtat på bio.. Vi såg "Svensson Svensson - I nöd och lust". Den var faktiskt ganska rolig, helt klart sevärd iaf! Hade ju biobiljetter som jag fick av jobbet då pga stor övertid en kväll. Och biljetterna gick ut just i Tisdags så vi hade inget annat val än att gå på bio den kvällen :)

I Fredags så var jag på arbetsförmedlingen och pratade med en vettig människa för en gångs skull :P Hon var jättebra att prata och hon förklarade jättebra! Sen på kvällen så kollade vi på hockeyn på tvn eftersom vi spelade borta :)

Och i både Lördags och Söndags så har jag gått promenader med M-L :) Har varit riktigt skönt att komma ut och gå lite med någon och prata. :)

Idag har jag fixad och donat lite här hemma bara. Plockat iordning på uteplatsen, planterat om några blommor, krattat våran lilla gräsmatta, slängt skräp och diskat.
När Hjärtat kommer hem så blir det väl att åka upp till Noret och handla lite.. Marsvinen behöver hö, Huskie mat likaså katterna..



Kommentarer
Postat av: Marre

tjohoo :) nu hittade jag till din blogg :)

riktigt roligt var det att du ville följa med :) haka klart fler gånger :) vill görna ha sällkspa varje gång jag är ut och går om du kan ;)

Kram på dig

2011-10-26 @ 22:34:28
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0