Uäk!

Här kommer ett sånt här världelöst inlägg om något jätteointressant! Men jag tänker dela med mig av detta iaf, är de för tråkigt så behöver ni inte läsa, kan försöka komma på något skoj att uppdatera om senare istället! Deal?

Jag har lyckats få tag på ett skurmedel som luktar UÄK! Jag klarar verkligen inte av doften.. Många skulle nog säga att den doftar gott men jag tål verkligen inte lukten av viol.. Och jag har skurat hela köket med skiten!
Tänkte att det kanske inte skulle lukta så mycket när man väl skurat men det verkligen luktar jättemycket!

Nä, blir till att dra till ICA när baby slutar jobbet.. Vilket lär bli om drygt 1 timma!

Tummen ner för denna!

Urk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0