Jag veeet..

Jag vet, jag suger på att uppdatera bloggen.. Säger så varenda gång också och att jag ska bättra mig men vad händer egentligen? Ingenting!

Well well, idag är det verkligen sommarväder! Det är verkligen jättevarmt och skönt ute, nästan lite väl varmt ibland.. Man börjar ju svettas nästan på en gång när man är ute!

Var nere på stan förut en snabbis också med Baby! Var tvungen att köpa nya jeans så hittade ett par som satt bra, även om de var lite långa.. Men det är ju alla byxor, sitter de bra i midjan så är de 15 meter för långa!
Köpte även lite annat nödvändigt eftersom de flesta linnen och så som jag har börjar gå sönder. Kan slänga upp ett inlägg senare med bilder på det som jag köpte!

(Har ingen ny bild så får bli denna från i vintras!)


Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

shit vet du hur lik tavlan Mona Lisa du är eller!? ;)

2011-06-04 @ 22:34:21
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0