Äntligen!

Trodde jag var smart men tji fick jag!

Skulle ha en bok till min kurs som jag läser nu, skulle egentligen haft den för typ 2 veckor sedan. Kollade på biblioteket, men den enda boken var utlånad.. Kollade bokhandeln men de hade inga studieböcker men kunde beställa men det skulle ta 4-5 dagar beroende på vartifrån den skulle skickas ifrån!
Hittade en bok på Tradera som var den boken jag skulle ha, dessutom så fanns den som "Köp Nu" objekt så jag tänkte att jag skulle få boken relativt snabbt!

Tog 4 dagar innan jag ens fick vinnarmailet skickat till mig, och sen tog det en hel vecka innan jag fick boken! Lyckat, eller inte!
Det värsta var ju att jag verkligen behövde den boken också för att kunna lämna in uppdrag 1! Så nu har jag äntligen kunnat lämna in min uppgift eftersom jag fick min bok idag!

Passade även på att hitta en Furminator på Tradera för 100 kr! Testade den på Huskie och fick bort väldigt mycket hår. Stod med hela näven full med hår och då var jag inte ens klar! Funkar faktiskt jättebra, vilket är skönt för då kanske vi slipper allt hår på golvet hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0