Städa städa städa!

Godmorgon!

Hoppas allt är väl mer er som läser :) Ihärdiga läsare verkar jag ha som fortsätter gå in på min blogg varje dag även fast det kan ta nån månad mellan uppdateringarna! 

Idag lyckades jag med att komma upp i tid i alla fall! Egentligen sover man ju till 12 MINST, men idag vart jag väckt klockan 07:30! Min kära (...) pojkvän ringde och väckte mig då! Han har jobbat natt inatt och går upp innan 7 när han jobbar så, och då tänkte han att jag också skulle upp och städa..! *suck* Har iaf 2 timmar på mig innan han kommer hem så lär väl fortsätta med städningen så man får något gjort!

Har sovit dåligt inatt också, så man är ju lagom trött!

Hörs probably senare :)
Puss o kram!

(Hade ingen passande bild att lägga in så fick bli denna solnedgång som jag tagit med mobilen, drav att den inte är så himla bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0