Sjukis..

Hoppas ni alla har haft ett riktigt roligt nyårsfirande :) Jag hade trevligt iaf, även fast jag var sjuk!

Blev sjuk någon dag innan nyåret, fick en riktigt irriterande förkylning.. Verkligen passande! Så när nyåret kom var jag snorig, fast det hindrade inte våra gäster från att komma :)
Vi var 5 st som åt middag här hemma hos oss. Sen satt vi och sjöng singstar och spelade gitarr och hade allsång typ! Sen vid 12 slaget så drog vi ut och smällde av några smällare och såklart så fick man ju dricka lite skumpa och pussas ;) *hihi*

Vid 1 tiden på natten började jag må sämre och sämre, fick frossa och jätteont i huvudet. Visade sig att jag hade typ 38.5 graders feber...
Som mest tror jag att jag hade runt 39 graders feber och jag hade tokfrossa hela natten. Låg med fleecefilten under täcket och ändå frös jag som en tok! Ingen kul natt!

Igår var jag feberfri tills kvällen då det kom igen och det kändes som att mitt huvud höll på att sprängas såfort jag antingen hostade, reste mig, snöt mig, snörvlade osv.. Så det slutade med att Baby var så snäll som åkte iväg till macken vid halv tio på kvällen och köpte nässpray och så tog jag en alvedon. Men usch, har aldrig haft så ont i huvudet som det gjorde igår, och då har jag ändå haft migrän massor av gånger!

Nu har iaf febern hållit sig borta och det är jag glad för! Men min hörsel och mitt smaksinne är helt rubbat!

Här får ni en härlig vinterbild som min Baby tagit något år på lilla Haskiplaski (Huskie alltså) :)


Och vill bara säga att jag har den underbaraste pojkvännen i hela världen :) Älskar honom så otroligt mycket! <3
Puss på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0