Nästan vår!

Hej!

Alltså, förstår ni mig när jag säger att det nästan är vår ute! Vi har liksom 1,3 PLUSGRADER ute! Vid den här tiden förra året så var det väl runt -20 grader.. Och nu har vi plusgrader, det känns helt skumt!

Därför måste jag gå ut och ruska av våra buskar ute på uteplatsen.. Annars kommer de ligga längsmed marken i sommar.. Inte bra!
Huskie kan knappt ens vara ute på uteplatsen, han drunknar i snön :P Hahah! Och han är ändå en medelstor hund liksom! Han får hoppa antiloophopp därute annars kommer han inte fram!

Nu ska jag nog försöka fortsätta städa lite, har diskat massor och väntade bara på att mina fingrar skulle få sin normala form och sluta se ut som russin innan jag tänkte fortsätta med städningen!

Har ni tur så skriver jag senare igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0