Disken..

Jag och Baby har kommit överrens om att vi ska diska varannan dag, just för att vi är experter på att samla disk ibland!
Igår var det Babys dag, men ingen hade diskat på några dagar så det var en del disk och han hade egentligen ingen lust så han försöker till en början få mig att diska, vilket jag inte går med på ;)

På kvällen så satt jag och spelade Colin MacRae rally på mitt ps2 och så var det ett rally med en  bil som jag bara inte klarade och jag blev snorförbannad på bilen.

J - Här kör åt mig, det går ju inte!
*Han kör en bana och vinner med typ en halv minut!*
J - Om du kör hela rallyt och vinner åt mig så kan jag göra något för dig!
K - Ja, om du tar disken!
J - *Suck* Jaja..
*Han kör hela rallyt och vinner..

Så ja, då kan ni ju förstå vad jag har fått göra idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0