Brr

Usch, jag känner mig som en vandrande istapp! Var iväg på möte 8.15 och eftersom busstrafiken är så otroligt sugig i denna stad så fick jag lov att gå hem från stan!
Det är typ -22 grader ute.. Iofs känns det som typ -40 men de är väl bara för att solen lyser.. Blir ju alltid lite kallare då!

Och jag kan faktiskt upplysa er om att jag hade tänkt att uppdatera bloggen igår, men blev aldrig så eftersom jag låg magsjuk! Ingen rolig upplevelse kan jag tala om.. Usch! Känner fortfarande suget i magen, känns typ som att man inte ätit på flera dagar samtidigt som man mår smått illa! Inte direkt så man har lust att äta något då men försöker äta något iaf!
Får iaf i mig fil med typ hundra miljarder bakterier i så magen ska må bra igen!
Så ja, vi har sjukstuga här! Någon som vill va lite sjuk så är det bara komma hit typ.. Baby ligger sjuk i lunginflammation så jag har passat upp på honom 24/7 hela helgen och denna vecka.. Har blivit väldigt hackig sömn men vad gör man inte för dem man älskar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0