3 poäng + playoff plats!

Hej!

Vilken dag säger jag bara! Började ju med mötet imorse, förvandlades till en ispinne påvägen hem, satt vid datorn en liten stund innan jag la mig i sängen och försökte sno lite värme ifrån Baby.. Sen somnade jag och sov som en stock!

Nu ikväll var vi iväg på hockey, var lite osäkra på om vi skulle gå med tanke på att Baby går på penicillin.. Men de slutade ju med att vi gick dit ändå, tänkte att vi kunde åka hem om det var så att han inte mådde bra eller om de gick dåligt i matchen!
Kan säga att vi var inte först ut ur hallen.. Många hade redan åkt när vi kom ut till vår väldigt kalla bil! *brr* Matchen slutade för övrigt 7-3 till Mora :) Så nu har vi gått upp på playoff plats i serien! *tummen upp*



Bild från förra året, och måste påpeka att det är jag som har handen i fickan på jackan, därför det ser lite skumt ut på min vänstra sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0