Suck o stön

Känner mig någorlunda duktig nu faktiskt! Har satt på 3 tvättmaskiner och dammsugit hela lägenheten (förutom inne i gästrummet pga djuren. De blir rädda bara jag är i rummet breve med dammsugarn!)
Har till o med hunnit med att spela lite spel på facebook och hålla koll på mitt konto på tribalwars :)

Nu ska jag skura hade jag tänkt mig :) Sen när Baby kommer hem så får han hjälpa mig ut med lite sopor och kartonger tror jag.. Har kvar kartongen ifrån Foderbilen när vi fick beställningen av Huskies mat och vattenflaskan till de små lurviga skrikisarna..

Jaja, återkommer senare :)


Haha, nyfikna Tilda :) Hon får en alltid att dra på smilbanden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0