Flyttar..

Ja, alltså inte jag.. Mammas häst Vezér flyttar till ett annat stall idag och jag hjälper mamma med det! Igår flyttade vi alla saker till andra stallet, ja sånt som inte ska hit hem till mamma och pappa då och allt som hon behöver till tränignen innan vi flyttar honom.
Vi trodde inte att det skulle ta så lång tid igår.. Vi skulle "bara" packa ihop alla saker och köra iväg det till andra stallet, mocka boxen och så skulle mamma rida honom. Vi trodde inte att det skulle ta så överdrivet lång tid.. Tog typ 8 timmar!

Så nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem.. Ska åka iväg till stallet igen och packa ihop det som ska hit hem till mamma och pappas hus.. Sen ska mamma rida dressyr för en instruktör och sen slänger vi in han i transporten och åker till nya stallet! Så man får se hur sent man kommer hem ikäll då :P Fast de borde inte bli så sent eftersom mamma rider vid 17:10 i 30 min.. Sen åker man ju bara och ställer in han i nya stallet..
jaja, de lär ju märkas.. :P

Sen imorgon så åker jag hem igen till drygveckan i Mora.. Hatar vasaloppsveckan! Men ska bli skönt att komma hem till min Baby och till mina små lurvisar :) Mina små skrik-fior :P haha!

Här kan ni få se hur jag såg ut igår och som jag antagligen kommer se ut idag också.. Snacka om michelingubbe! Hahah
Huvudsaken är att man inte fryser :P Skitsamma hur man ser ut då



Jag hade alltså leggings, jeans, täckbyxor, två t-shirts, en tjocktröja och jackan.. Plus tjocka strumpor och mina varma vinterskor.. Inte konstigt att man känner sig som en vandrande michelingubbe :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0