Direktöversättningar

Jag la en gång upp dessa direktöversättningar i min gamla blogg men de måste upp här med! De är ju så sjukt klockrena! Jag satt verkligen och skrattade mig igenom denna lista! :D

Behåll växeln, det är jämnt - Keep the gear, it is always
Än sen, då? - Then then, then?
Det har gått en propp i köket - A plug has walked in the kitchen.
Det killar - It boys!
Jag vill gärna ha mer paj - I want brain have more broken.
Kan du se knölvalarna? - Can you see the bastard-elections?
Jag har fått sendrag i min vad - I have got latepull in my what
Har ni revbensspjäll? - Do you have fox bone ventilation?
Har du varit med om det förut? - Have you been with if that before?
Jag anar ugglor i mossen - I suppose owls in the swamp
Han är bortrövad - He's away-assed
Ingen fara på taket - No danger on the roof.
Hur mycket är klockan? - How plenty is the bell?
Är det överhuvudtaget möjligt? - Is it overheadtaken possible?
Jag har aldrig hört på maken - I have never heard on the husband.
Det ger jag sjutton i - I give seventeen in that!
En snuskhummer - A filthy lobster.
Oj, min tunga slant - Oops, my heavy coin!
Vill du ha kaffe på maten? - Would you have coffee on the food?
Sköt om dig - Shot around yourself!
Se dig inte om - Look you not if!
Ta dig i brasan! - Take yourself in the fire!
Slå dig ner och ta för dig av kakorna - Hit you down and take for you of the cookies.
Nära ögat skjuter ingen hare - Close to the eye shoots no rabbit.
Vad är du för en, jag känner inte igen dig - What are you for a one, I don't feel again you!
Gör inte om det - Do not if it.
Vill ni har påtår? - Do you want on toes?
Jag har soppatorsk - I have soup cod.
Klockan är bara barnet - The time is only the baby.
Du är avskedad - You are offspooned.
Gångjärn - Walking iron
Att ge igen för gammal ost - To give again for old cheese!
Nä, du! Den gubben gick inte - No you! That man didn't walk!
Skicka mot postförskott - Send against mailbeforeshot.
Hör du du du! - Hear you you you!
Se upp i backen - Watch up in the hill
Dra åt skogen! - Pull to the forest!
Var håller de hus? - Where are they holding house?
Matlagning - Food repairing
Det körde ihop sig lite - It drove together itself tiny
Stora förväntningar - Big before-waitings.
Far åt helvete! - Father to hell!
Ge järnet! - Give the iron!
Det var som katten! - That was like the cat!
Skärp dig! - Belt yourself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0