Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig!



1. Jag är extrem djurälskare. Har otroligt svårt att inte förälska mig i nya djur som man kanske ser på stan eller i en affär. Hade jag bott själv hade jag nog haft ett helt imperium med marsvin...

2. Är otroligt duktig på att tänka "jag gör det sen" när jag egentligen vet att jag borde göra något på en gång!

3. Har någon form av tvångstanke av att allt måste vara jämnt antal. Är det olika många så blir det helt fel!

4. Har otroligt svårt att somna i samma rum som andra människor. Den enda som jag kan somna brevid är min kära sambo..

5. Är smått förvirrad och glömsk ibland. Kan lägga en sak på ett ställe sen 5 min senare när man ska ha saken så vet jag inte vart jag lagt den.

6. Har telefonfobi.. Pratar ogärna i telefon med folk såvida det inte är min familj eller någon nära vän.

7. Är besatt av serierna 2½ män och Solsidan..

8. Jobbar till och från i Stockholm..

9. Håller på Mora IK i ishockey.

10. Är helt tokig i majs. En sallad utan majs går inte att äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0