2 år tillsammans <3

Hej!

Igår var det Alla Dag och vår 2 års dag :) Dock så jobbade ju Baby från typ 10-18 och sen på radion till typ 19 eller något sådant! Så det blev ju inte riktigt så överdrivet mycket tid tillsammans då men sålänge som jag får vara nära honom är jag lycklig :)
Vi åt iaf en jättegod middag igår, nämligen vår lövbiffgryta! Den är verkligen supergod..

Så hela dagen igår så städade jag nästintill hela lägenheten! Diskade all disk (även fast det var Babys disk), dammsög alla rum förutom sovrummet, skurade, strök 4 gardiner + en duk och hängde upp nya gardiner i både köket och gästrummet eftersom vi fortfarande hade julgardinerna kvar :P Haha!
Känns som att jag glömt nämna något men skit samma :) Jag fick iaf en hel del gjort!

Tänkte jag skulle fixa lite i sovrummet nu tror jag :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0