Sjuuuuk

Uäk, jag är sjuk :(

Började med halsont i typ förrgår, hade verkligen jätteont i halsen och ett tag kunde jag knappt prata eller någonting för att det gjorde så ont!
Igår hade jag både ont i halsen, var liiite snuvig och hade liite lite feber.. Idag har jag legat helt däckad i soffan hela dagen lång... Imorse när jag vakna så kunde jag inte ens prata, rösten var typ helt borta! På dagen har jag haft typ bara 37,3 - 37,5 vilket inte är speciellt mycket feber, men man kände sig verkligen klubbad!
Så nu hela kvällen så har jag haft 38 grader, haft så ont i huvudet och är rosslig och har ont typ överallt i kroppen :( Låg först och kollade på hockeyn, sen bytte vi till innebandyn, sen vart det Big Brother Live och sen efter det två filmer.. La mig och kollade på Monsters Inc och sen The Notebook (min favvofilm, tycker den är så underbar!)

Hoppas jag känner mig bättre imorgon, för nu tänkte jag sova! Ska försöka sova bort min sjukdom!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0