Lins-fia

Hello på er :)

Som rubriken lyder, jag har blivit med linser! ;) Jag tänkte att nu får det vara nog med att inte kunna ha solglasögon som man vill på sommaren pga glasögonen! Har velat ha linser i många många år nu så nu tog jag äntligen tag i saken! :)

När han som kollade synen o allt på mig såg mina glasögon så blev han helt förbluffad.. Haha, han sa:
- Jag har aldrig sett så slita glasögon tror jag, ser du verkligen igenom de här?!
- Mja, jag ser ju bättre med dem än utan dem.. Haha

Ooopsi..

Men men, jag fick mina linser iaf och ska tillbaka på återkontroll om 2 veckor :) Måste säga att jag kände mig naken utan mina glasögon =/ Det kändes verkligen skitskumt!
Och det var fan ingen lek att få ut linserna ur ögonen den första gången.. Tror jag höll på med bara en lins i typ 15 min! Fast det är väl sånt man vänjer sig vid, har ju inga problem att pilla i ögonen men det kändes lite konstigt när man skulle försöka få tag på linsen i ögat..

Jaja, nu vet ni iaf ;) Haha! Fick bara ha i dem i 4 timmar idag *buhuhu* :P Ska öka med typ 2 timmar varje dag, så det blir väl bra tillslut iaf!



Hihi, fick rosa/vit etui :) (fick ett svart/vit också)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du får jättegärna fråga henne på djurmagazinet. Tar tacksamt emot alla tips jag kan få : )

2011-04-27 @ 10:02:23
URL: http://sannythecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0