Känns tungt!

Hej på er!

Vet att jag suger på att uppdatera, tänker hela tiden att jag ska bättra mig men så blir det såhär iaf..! Fy skäms på mig!

Tänkte egentligen bara skriva av mig lite att det känns lite tungt just nu.. Lämnade iväg min kära "lilla" Ninis idag.. Hittade ett omplaceringshem i närheten av Falun som jag mailade och som jag tyckte kändes seriösa och idag åkte vi dit och lämnade henne!
Känns rent ut sagt förjävligt men vad ska man göra.. Det är så mycket annat som kommer ivägen hela tiden och hon behöver mycket tid.. Hon är världens underbaraste kanin, men hon förtjänade mer tid än vad jag kunde ge henne så fick dessvärre ta detta tunga beslut!
Hon som har omplaceringshemmet var jättetrevlig och hon verkar vara seriös också. Hon visade en hona hon fick in för några dagar sedan, en lejonkanin (sån långhårig) som hade blivit vanvårdad.. Hade tovor över hela pälsen :( Stackarn, de skulle trimma hennes päls för att få bort alla tovor..
Men bara det att hon tog in honan visar ju att hon bryr sig om djuren och vill att de ska få det bra! Så hoppas hon hittar ett riktigt bra hem till Ninis!

Snart ska jag nanna kudden, är ganska trött och kan behöva sova lite! Har lite grejer som jag måste fixa imorgon, och dessutom tänkte vi ta en rejäl städdag imorgon! Blir fullt upp med andra ord :)

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0