Vårdcentralen!

Usch, imorgon ska jag ta och ringa vårdcentralen.. Inte bara för det att jag känner mig helt trött och helt slut i kroppen, utan för att jag även vill kolla upp några av mina leverfläckar.. Tror nog några kommer åka bort faktiskt!

Sen tänkte jag kanske eventuellt kolla om jag ska ta ett blodprov och kolla sköldköteln. Vet att man kan bli bla otroligt trött och seg om man har underproduktion. Vanligtvis drabbar det kvinnor över 40 men yngre kan drabbas och jag vill vara på den säkra sidan. För nu har jag verkligen blivit gnällig och jobbig pga tröttheten!

Hoppas bara man kan få en tid relativit snabbt!

Usch, tycker in om sjukhus och sprutor och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0