Överallt och ingenstans!

Hua, idag har jag flängt runt halva Mora känns de som! Börja med att Baby skulle på möte vid 14 tiden, var tvungen att följa med eftersom jag skulle på ett möte vid 15 tiden och innan dess skulle jag möta upp Mormor som var här och dumpade av ett kompostgaller och en höbal (eftersom de små djuren lyckades nafsa i sig typ 15 kg på 1½ månad).. Allt gick bra dock och vi fick allting gjort som vi skulle!

De små grisarna blev superglada över sin inhägnad och skuttade runt jättemycket :) Är så kul att se när de skuttar runt som små tokar!

Nu ska vi nog snart kolla på någon film eller 2½ män :) Är snart inne på Säsong 6 så vi har ändå lyckats se en del!

Idag har jag varit osminkad som ni ser :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0