Nya naglack!

Hej på er! :)

Hoppas allt är väl med er! Här är de bara bra! Mora vann matchen igår så det känns bra! Första vinsten för oss så nu hoppas vi på att det fortsätter med vinster ett tag så vi kan klättra lite på listan ;)

Var nere på stan förut idag! Var tvungen att springa förbi apoteker för att hämta ut lite nya piller och så sprang jag in på Åhléns och köpte två naglack! Satt och kollade igenom mina naglack igår för jag fick sån lust att måla naglarna! Har inte gjort det på jättelänge så tyckte det var dags! Dock hade jag inga roliga lack så målade svarta naglar..


Köpte ett stärkande lack och ett rosaskimrande lack :) Tar väl bild senare när jag målat om naglarna så får ni se det resultatet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0